Vitis Orthodontic — спеціальна профілактична серія для людей, які проходять курс ортодонтичного лікування. Під час ортодонтичного лікування виникає досить багато незручностей: брекети спочатку часто натирають внутрішню поверхню щік і губ, їжа затримується між частинами конструкції, наліт видаляти набагато складніше, тому часто з'являється неприємний запах із рота та розвивається гінгівіт (запалення ясен). Як позбутися й запобігти цим проблемам — є нагальним питанням у цей період. Компанія Dentaid розробила серію Vitis Orthodontic — абсолютно всі необхідні щоденні засоби з догляду за порожниною рота людей, які перебувають на ортодонтичному лікуванні:
Властивості:
- Зменшують утворення зубного нальоту та зубного каменю
- Перешкоджають накопиченню хвороботворних бактерій на зубах, яснах, брекетах тощо.
- Запобігають виникненню несвіжого дихання
- Допомагають м'яким тканинам відновитися після травми або запалення
- Зменшують запалення, сприяють загоєнню ранок у порожнині рота
Склад набору:
- Зубна щітка Vitis Orthodontic (зі звичайною головкою) 1 шт.
- Зубна паста Vitis Orthodontic 15 мл
- Ополіскувач Vitis Orthodontic 30 мл
- Конічна міжзубна щітка Interprox Plus 2G 1 шт.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
СПОСОБИ ДОСТАВКИ
- Новою Поштою: адресна доставка, у відділення або поштомат. Відправимо того ж дня (пн-пт), якщо отримаємо оплату на рахунок до 15:00;
- Укрпошта: у відділення.
УВАГА! Мінімальна сума замовлення становить 150 грн. Замовлення відправляються тільки по передоплаті (від 100 грн або вся сума).
ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ
- Згідно з тарифами перевізника;
- Зворотна доставка грошових переказів Новою Поштою, Укрпоштою оплачується покупцем.
СПОСОБИ ОПЛАТИ
- Переказ на рахунок банку IBAN;
- Готівкою при отриманні товару (передоплата 100 грн);
- На рахунок (для юридичних осіб);
- Оплата за допомогою QR-коду.
Важливо! При отриманні Вашого замовлення на відділені пошти або при доставці кур’єром, детально перевірте товар на наявність різного роду дефектів/плям тощо. Якщо ви виявили брак товару одразу під час його отримання, ви можете відмовитися від нього, та відправити його назад. У даному випадку усі логістичні витрати бере на себе Продавець. У поверненні товару може бути відмовлено, якщо брак/забруднення тощо були виявлені вже після отримання посилки.