Меню
Відправка замовлень Новою Поштою тільки по передоплаті 100%. Укрпоштою - 100 грн, або вся сума.
+380684833055 Замовити дзвінок

Інформація про доставку та оплату

СПОСОБИ ДОСТАВКИ

  • Новою Поштою (Передоплата 100%): адресна доставка, у відділення або поштомат.
  • Укрпошта (Передоплата 100 грн або вся сума): у відділення.

УВАГА! Мінімальна сума замовлення становить 150 грн. Відправимо того ж дня (пн-пт), якщо отримаємо оплату на рахунок до 15:00.

ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ

  • Згідно з тарифами перевізника;
  • Зворотна доставка грошових переказів Укрпоштою оплачується покупцем. 

СПОСОБИ ОПЛАТИ

  • Переказ на рахунок IBAN;
  • При отриманні товару (тільки Укрпоштою, по передоплаті 100 грн);
  • На рахунок (для юридичних осіб, ФОП);
  •  Оплата за допомогою QR-коду, додатком банку.

Важливо! При отриманні Вашого замовлення на відділені пошти або при доставці кур’єром, детально перевірте товар на наявність різного роду дефектів/плям тощо. Якщо ви виявили брак товару одразу під час його отримання, ви можете відмовитися від нього, та відправити його назад. У даному випадку усі логістичні витрати бере на себе Продавець. У поверненні товару може бути відмовлено, якщо брак/забруднення тощо були виявлені вже після отримання посилки.


Шановні покупці! У зв'язку з збільшенням обсягу продажу і фізичною неможливістю простежувати кожне відправлення у нашій компанії підключена послуга АВТОПОВЕРНЕННЯ. Послуга передбачає автоматичне повернення відправлення, яке зберігалося у відділенні відповідно до встановлених індивідуальних строків зберігання (крім неробочих та святкових днів), і не було забрано Одержувачем.


Зберігання посилки на відділенні "Нова пошта", "Укрпошта"

Зверніть увагу, на відділенні посилка зберігається 7 робочих днів, але на 7 вона вже оформляється на повернення відправнику. Тому отримати посилку необхідно максимум на шостий день після прибуття її на відділення. Якщо не встигаєте - будь ласка напишіть нам, або авторизуйтеся в додатку або власному кабінеті перевізника та оформіть заявку на продовження зберігання.

Якщо клієнт не отримав посилку вчасно і вона повернулася до нас назад, вартість всіх рухів вантажу оплачує покупець.