Дитяча зубна паста Nenedent захищає зуби від карієсу і очищає молочні зуби силікагелем. Ця зубна паста розроблена, щоб уникнути плям на зубах через надмірне споживання фтору. Зубна паста, перевірена і безпечна для дітей, вона ретельно, але м'яко видаляє зубний наліт і має м'який аромат яблука і банана.
Особливості продукту:
Підходить для діабетиків, без фтору
Нейтральне значення pH для захисту флори порожнини рота.
Сумісний з гомеопатією, не містить ментолу і ефірних масел.
Склад:
Aqua, Hydrated Silica, Glycerin, Xylitol, Propylene Glycol, Xanthan Gum, Aroma, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Disodium EDTA, Sodium Chloride.
Інструкції по зберіганню:
Не зберігати при температурі вище 25 °. Використовувати протягом 6 місяців після відкриття.
Інструкція по застосуванню:
Дітям у віці від 2 до 6 років: два рази на день.
Дітям до 2 років: Використовуйте тонку плівку зубної пасти один раз в день після першого зуба. Чистітити зуби під наглядом, щоб уникнути надмірного ковтання. Зверніться до стоматолога або лікаря, якщо ви приймаєте фтор (наприклад, у формі таблеток).
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
СПОСОБИ ДОСТАВКИ
- Новою Поштою: адресна доставка, у відділення або поштомат. Відправимо того ж дня (пн-пт), якщо отримаємо оплату на рахунок до 15:00;
- Укрпошта: у відділення.
УВАГА! Мінімальна сума замовлення становить 150 грн. Замовлення відправляються тільки по передоплаті (від 100 грн або вся сума).
ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ
- Згідно з тарифами перевізника;
- Зворотна доставка грошових переказів Новою Поштою, Укрпоштою оплачується покупцем.
СПОСОБИ ОПЛАТИ
- Переказ на рахунок банку IBAN;
- Готівкою при отриманні товару (передоплата 100 грн);
- На рахунок (для юридичних осіб);
- Оплата за допомогою QR-коду.
Важливо! При отриманні Вашого замовлення на відділені пошти або при доставці кур’єром, детально перевірте товар на наявність різного роду дефектів/плям тощо. Якщо ви виявили брак товару одразу під час його отримання, ви можете відмовитися від нього, та відправити його назад. У даному випадку усі логістичні витрати бере на себе Продавець. У поверненні товару може бути відмовлено, якщо брак/забруднення тощо були виявлені вже після отримання посилки.