Кругла форма пензлика і ніжні щетинки забезпечують чудову адаптацію до анатомії лінії ясен.
Техніка СОЛО для індивідуальної чистки кожного зуба і ясенних борозенок.
Herbert F. Wolf, Eduth М. і Klaus Н. Rateitschak посилаються на професора Шедельмаера в їх відомої публікації «Пародонтологія» про нелогічною техніці чищення зубів багатьох людей: «вони приділяють величезну увагу чищенні ділянок, які в ній найменше потребують: виступаючі поверхні зубів і ясна, що призводить до ретракції лінії ясен і оголення шийки зуба.Основние місця скупчення зубного нальоту, такі як міжзубні проміжки, ясенні борозенки і дистальні поверхні зубів, зазвичай залишаються поза увагою і не очищаються »... Професор Шедельмаер прав. Він розробив нову техніку чистки ясенних борозенок СОЛО, яка представляє, по крайней мере, для тих пацієнтів, які хочуть приділяти увагу своєму здоров'ю, ефективну альтернативу звичайному «скоблению» (техніка СОЛО - альтернативний спосіб чищення зубів).
Використовуйте, не докладаючи зусиль! Кругла форма пензлика і її ніжні щетинки забезпечують чудову адаптацію до анатомії лінії ясен.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
СПОСОБИ ДОСТАВКИ
- Новою Поштою: адресна доставка, у відділення або поштомат. Відправимо того ж дня (пн-пт), якщо отримаємо оплату на рахунок до 15:00;
- Укрпошта: у відділення.
УВАГА! Мінімальна сума замовлення становить 150 грн. Замовлення відправляються тільки по передоплаті (від 100 грн або вся сума).
ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ
- Згідно з тарифами перевізника;
- Зворотна доставка грошових переказів Новою Поштою, Укрпоштою оплачується покупцем.
СПОСОБИ ОПЛАТИ
- Переказ на рахунок банку IBAN;
- Готівкою при отриманні товару (передоплата 100 грн);
- На рахунок (для юридичних осіб);
- Оплата за допомогою QR-коду.
Важливо! При отриманні Вашого замовлення на відділені пошти або при доставці кур’єром, детально перевірте товар на наявність різного роду дефектів/плям тощо. Якщо ви виявили брак товару одразу під час його отримання, ви можете відмовитися від нього, та відправити його назад. У даному випадку усі логістичні витрати бере на себе Продавець. У поверненні товару може бути відмовлено, якщо брак/забруднення тощо були виявлені вже після отримання посилки.