Насолоджуйтесь улюбленим морозивом і гарячим чаєм без жодних неприємних відчуттів. Паста для чутливих зубів MEDIBLANC Sensi-Relief забезпечує комплексний догляд за ротовою порожниною, враховуючи особливості чутливих зубів, не пошкоджуючи їхню поверхню та не утворюючи надмірної піни.
Включіть зубну пасту MEDIBLANC Sensi-Relief до регулярного догляду за ротовою порожниною та переконайтесь у здатності активних компонентів захистити зуби від карієсу, нейтралізувати жовтий відтінок та покращити ремінералізацію зубів. І вже зовсім скоро ви зможете знову безперешкодно смакувати гарячою, холодною чи кислою їжею та напоями.
Основні переваги зубної пасти MEDIBLANC Sensi Relief
- захищає зуби від карієсу, відновлює зубну емаль і зцілює мікротріщини
- зменшує чутливість зубів до теплих, холодних чи кислих напоїв та їжі
- повертає зубам сяючу білизну, видаляючи жовті відтінки та плями
- покращує процес ремінералізації зубів, відновлюючи їхню структуру на поверхні та зсередини
- не пересушує ротову порожнину, сприяє регенерації ясен
- делікатно дбає про ротову порожнину завдяки низькій пінистості й абразивності
- усуває зубний наліт
- забезпечує професійний догляд для дорослих і дітей від 6 років
Винятково високий вміст натуральних компонентів
Не містить пероксиду, фтору та сирих абразивів
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
СПОСОБИ ДОСТАВКИ
- Новою Поштою: адресна доставка, у відділення або поштомат. Відправимо того ж дня (пн-пт), якщо отримаємо оплату на рахунок до 15:00;
- Укрпошта: у відділення.
УВАГА! Мінімальна сума замовлення становить 150 грн. Замовлення відправляються тільки по передоплаті (від 100 грн або вся сума).
ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ
- Згідно з тарифами перевізника;
- Зворотна доставка грошових переказів Новою Поштою, Укрпоштою оплачується покупцем.
СПОСОБИ ОПЛАТИ
- Переказ на рахунок банку IBAN;
- Готівкою при отриманні товару (передоплата 100 грн);
- На рахунок (для юридичних осіб);
- Оплата за допомогою QR-коду.
Важливо! При отриманні Вашого замовлення на відділені пошти або при доставці кур’єром, детально перевірте товар на наявність різного роду дефектів/плям тощо. Якщо ви виявили брак товару одразу під час його отримання, ви можете відмовитися від нього, та відправити його назад. У даному випадку усі логістичні витрати бере на себе Продавець. У поверненні товару може бути відмовлено, якщо брак/забруднення тощо були виявлені вже після отримання посилки.