Дитяча зубна паста зі свіжим і солодким м'ятним смаком
Ця зубна паста нагадує за смаком веселий день біля басейну. Але це ще не все. Фторид в зубній пасті забезпечує молочні зуби надійним та тривалим захистом від кислої їжі і карієсу. Ця зубна паста з вмістом фтору 1450 ppm підходить для дітей старшого віку (від шести років і старше).
Ця зубна паста захищає і зміцнює зуби і ясна. Гарантуємо, що вона викличе здорову усмішку на обличчі ваших малюків завдяки своєму солодкому фруктовому смаку. Достатньо всього лише трьох хвилин і «Прощай, зубний наліт і бактерії! Привіт, здорові зуби і ясна ».
Ця паста містить все, що потрібно.
Ця зубна паста не містить шкідливих інгредієнтів, таких як SLS, триклозан або мікропластік. Для більшості зубних паст список інгредієнтів сповнений дивних слів. Не цей. Що в ньому? Тільки хороше. Наприклад, фтор, який зміцнює зуби (концентрація 1450 ppm). Це робить її ідеальною для дітей у віці від шести років і старше.
Ферменти - ще один важливий інгредієнт. Вони підтримують природну захисну функцію слини, так що вона може ремінералізовать емаль зубів.
Ця паста також містить сорбіт, який запобігає висиханню зубної пасти.
У пасті є трохи ксиліту (березовий цукор), який захищає від бактерій, а також зміцнює зуби.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
СПОСОБИ ДОСТАВКИ
- Новою Поштою: адресна доставка, у відділення або поштомат. Відправимо того ж дня (пн-пт), якщо отримаємо оплату на рахунок до 15:00;
- Укрпошта: у відділення.
УВАГА! Мінімальна сума замовлення становить 150 грн. Замовлення відправляються тільки по передоплаті (від 100 грн або вся сума).
ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ
- Згідно з тарифами перевізника;
- Зворотна доставка грошових переказів Новою Поштою, Укрпоштою оплачується покупцем.
СПОСОБИ ОПЛАТИ
- Переказ на рахунок банку IBAN;
- Готівкою при отриманні товару (передоплата 100 грн);
- На рахунок (для юридичних осіб);
- Оплата за допомогою QR-коду.
Важливо! При отриманні Вашого замовлення на відділені пошти або при доставці кур’єром, детально перевірте товар на наявність різного роду дефектів/плям тощо. Якщо ви виявили брак товару одразу під час його отримання, ви можете відмовитися від нього, та відправити його назад. У даному випадку усі логістичні витрати бере на себе Продавець. У поверненні товару може бути відмовлено, якщо брак/забруднення тощо були виявлені вже після отримання посилки.