Поліруюча паста Apa Care « Професійне чищення дома»
Унікальна формула пасти ApaCare ® відмінно очищає зубні поверхні на професійному рівні в домашніх умовах завдяки органічним поліруючим компонентам на основі нано- частинок силіки ( діоксиду кремнію) , які мають високу ефективність очищення . Завдяки відмінним поліруючим властивостям компонентів пасти, зубні поверхні стають відчутно гладкими , видаляється наліт і бактеріальні відкладення на їх поверхнях. Паста ефективно видаляє пігментацію на зубних поверхнях від вживання кави , чаю , червоного вина , нікотину. Особлива формула поліруючої пасти містить рідку емаль ( нано- кристалічний медичний гідроксиапатит - мінерал природного походження біологічний фосфат кальцію і третій за обсягом компонент нашого організму ( після води і колагену ) - фтор , які дозволяють відразу після процедури полірування ремінералізувати зубну емаль , надати їй сіяючо - білий колір і захистити від кислотної ерозії.
Рекомендації: використовувати не частіше ! 1 або 2 разів на тиждень, ( RDA ± 180).
Для дорослих і дітей з 12 років.
Виробник: CumdenteGmbH, D- 72076 Tbingen, Germany
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
СПОСОБИ ДОСТАВКИ
- Новою Поштою: адресна доставка, у відділення або поштомат. Відправимо того ж дня (пн-пт), якщо отримаємо оплату на рахунок до 15:00;
- Укрпошта: у відділення.
УВАГА! Мінімальна сума замовлення становить 150 грн. Замовлення відправляються тільки по передоплаті (від 100 грн або вся сума).
ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ
- Згідно з тарифами перевізника;
- Зворотна доставка грошових переказів Новою Поштою, Укрпоштою оплачується покупцем.
СПОСОБИ ОПЛАТИ
- Переказ на рахунок банку IBAN;
- Готівкою при отриманні товару (передоплата 100 грн);
- На рахунок (для юридичних осіб);
- Оплата за допомогою QR-коду.
Важливо! При отриманні Вашого замовлення на відділені пошти або при доставці кур’єром, детально перевірте товар на наявність різного роду дефектів/плям тощо. Якщо ви виявили брак товару одразу під час його отримання, ви можете відмовитися від нього, та відправити його назад. У даному випадку усі логістичні витрати бере на себе Продавець. У поверненні товару може бути відмовлено, якщо брак/забруднення тощо були виявлені вже після отримання посилки.